Apklausa
Kokių temų straipsnius norėtumėte skaityti?
 
Svečiai
Mes turime 3 svečius online
Statistika
Turinio peržiūrėjimai : 276934

Aerobika

 

 AEROBIKA IR FUNKCINĖ JĖGOS TRENIRUOTĖ

 Sporto klubas „FAVORITAS” siūlo aerobikos ir funkcinės jėgos  užsiėmimus. Aerobikos ir funkcinės jėgos  treniruotės skirstomos į 3 pogrupius: jėgos, ištvermės ir lankstumo didinimo. Šios treniruotės skatina teigiamas emocijas ir kelia nuotaiką, visapusiškai lavina ir koreguoja visą kūną, gražina ir padeda lieknėti, didina bendrą energijos kiekį ir pratina aktyviau, sveikiau bei linksmiau gyventi.

  • Jėgos aerobikos treniruotės skirtos kaulų ir raumenų sistemoms stiprinti, laikysenai koreguoti ir gerinti.
  • Ištvermės aerobikos treniruotės skirtos širdies ir kraujagyslių sistemai gerinti, poodiniam riebalų sluoksniui mažinti, bendram emocijų kiekiui didinti.
  • Lankstumo aerobikos treniruotės padeda koreguoti žmogaus laikyseną, atpalaiduoja visą kūną ir skatina kraujotaką, padeda atsigauti po kitų intensyvių treniruočių, gerina miegą.

    Informacija pradedantiesiems sportuoti:
  1. Prieš pradedant sportuoti išsakykite treneriui  savo sveikatos problemas.
  2. Venkite didesnių svorių: kol mokotės taisyklingai sportuoti, neturėtumėte pavargti (pervargus daroma daug daugiau klaidų).
  3. Pirmosios 2–3 savaitės yra itin svarbios geriems, taisyklingiems įgūdžiams suformuoti, todėl susitelkite ties mokymusi, o ne sportavimu.
  4. Nebijokite klausti, bendraukite su treneriais, nes tik jie gali jums patarti, ką ir kaip atlikti (patarimas: mažiau tarkitės su draugėmis...).
  5. Jeigu pasirinksite ištvermės treniruotes, iš pradžių atsistokite salės gale, nepersistenkite treniruodamiesi. Kol širdis nesustiprėjo, stenkitės viską atlikti lengvai, bandydami suprasti, ką darote.
  6. Dėvėkite tinkamą sportinę aprangą ir avėkite patogią sportinę avalynę – tai itin svarbu užsiėmimuose, kad apsaugotumėte sąnarius ir stuburą nuo per didelio krūvio.
  7. Visada turėkite rankšluostį ir geriamojo vandens – tai palengvins treniruotę.
  8. Stenkitės nevėluoti, nes pirmieji užsiėmimai psichologiškai yra sunkūs. Ateikite truputį anksčiau, pasirinkite vietą, pasirenkite treniruotei, jeigu reikia – pasitarkite su treneriu.
  9. Užsibrėžkite tikslą, kokių rezultatų norite pasiekti per konkretų laikotarpį. Jeigu nežinote, kaip tai padaryti, klauskite trenerio.
  10. Nusišypsokite, nes jūs jau žengėte pirmus žingsnius grožio, sveikos gyvensenos ir išsvajoto tikslo link!