Apklausa
Kokių temų straipsnius norėtumėte skaityti?
 
Svečiai
Mes turime 6 svečius online
Statistika
Turinio peržiūrėjimai : 281043

Treniruokliai

 

Informacija pradedantiesiems sportuoti:

 

  • Dėvėkite tinkamą sportinę aprangą ir avėkite patogią avalynę, turėkite geriamojo vandens ir rankšluostį.
  • Prieikite prie salės trenerio ir pasakykite jam, kad esate naujokas, – treneris jums nuoširdžiai padės.
  • Visada būkite atidūs ir atsargūs salėje – juk ten tiek metalo įrangos!
  • Pradėkite nuo pradinės programos, kuri nuolat koreguojama pagal kiekvieno sportuojančiojo individualius poreikius.
  • Trenerio padedami atlikite tinkamą pramankštą, taip pat tempimo pratimus.
  • Prieš pradėdami (ypač naujus) pratimus, visų pirma išsiaiškinkite, kaip taisyklingai juos atlikti: kokia pratimo atlikimo technika, taisyklingas kvėpavimas, laikysena, kokie tempimo pratimai, koks priėjimų bei kartojimų skaičius, kiek trunka poilsio pertraukos.
  • Rekomenduojame pasitarti su treneriu dėl visos sportavimo taktikos, individualių tikslų ir laukiamų rezultatų. Tiesiog nesidrovėkite paklausti trenerio, kada pasieksite trokštamų rezultatų.
  • Treniruoklių salėje laikykitės elementarios higienos taisyklių: sportuokite vilkėdami švarią aprangą, visur (ant treniruoklių ir paklotų) patieskite rankšluostį.
  • Naudodami treniruoklius visada įsitikinkite, ar aplinka yra saugi; dirbdami su laisvais svarmenimis (štangomis ir t.t.) nepamirškite fiksuoti užraktų, ilsėdamiesi svarmenis palikite ant grindų (nedėkite ant suoliukų).
  • Sportuokite kryptingai, nuosekliai ir entuziastingai pagal tik jums parengtą individualią programą. Nepamirškite stebėti pažangos, matuoti jau pasiektų rezultatų, daryti išvadų ir nuolat stiprinkite norą tobulėti !